Acces online la factura ta


Autentificare

* Daca ai uitat parola, apasa butonul de mai jos.

Informatii utile

Ce este My Distrigazvest?

My Distrigazvest este contul tau online, unde gasesti toate informatiile despre factura ta de gaze naturale.

Daca ați ales să vă faceți un cont My Distrigazvest, veți putea:

  • verifica situația facturilor și le puteți descărca;
  • vizualiza detaliile despre contractele încheiate cu Distrigaz Vest S.A.;
  • verifica online consumul de gaz;
  • accesa aplicația și de pe telefonul mobil sau tabletă.

Pentru a continua pe My Distrigazvest, aveti nevoie de un cont.

Despre conturile My Distrigazvest

Pentru a vă crea un cont pe MY Distrigazvest clic pe butonul "Creati un cont" din partea stanga. În pagina de înregistrare va trebui să completați următoarele câmpuri:

  • Adresa de email validă
  • Parola dorită
  • Cod client
  • Serie Factura
  • Numar factura

Nota:
* Noul cod client îl găsiți pe ultima factura partea dreapta sus
** Pentru Seria și Numărul de factură puteti folosi oricare factură de furnizare gaze pe care o aveti disponibilă.

Stimati clienti, va informam ca puteti achita facturile astfel:

A. Gratuite - comision zero

1. Cu cardul

  • online pe https://my.distrigazvest.ro/auth (prin crearea unui cont gratuit).
  • la ATM – urile agentiilor Raiffeisen Bank si BCR (prin specificarea codului de client si ID factura).
  • agentiile Bancii Transilvania (prin scanarea facturii la aparatele de incasat)
  • aparatul de incasat din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter. 
  • aparatele de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A si str. Matei Corvin, nr. 209/A

2. Prin internet banking - Plati utilitati

  • BT 24 – detalii de plată: cod client și ID factură.
  • Raiffeisen Bank – IBAN RO07RZBR0000060018982391  (detalii de plată: cod client și ID factură).

3. Prin aplicatia telefonica PAGO disponibil gratuit pentru iOS si Android

4. Numerar

  • aparatul de incasat din incinta Primariei Oradea: Str. Piata Unirii, nr. 1, camera 5, parter.
  • aparatele de incasat din incinta magazinului Instal Casa din Oradea, str. Mestesugarilor, nr.3/A si str. Matei Corvin, nr. 209/A
  • agentiile CEC BANK – (prin indicarea adresei locului de consum si a numelui clientului sau prin scanarea facturii)
  • agentiile BCR (prin completarea manuala a datelor privind factura la aparatele de incasat)
  • masinile multifunctionale BCR si ghiseele automate BCR 

B. Comisionate in functie de parteneri

1. Prin debit direct:

  • în baza unui Mandat de debitare directă, încheiat cu Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau BCR.

2. Prin serviciul bancar telefonic

  • ALO 24 Banking BCR

3. Virament bancar – la urmatorii parteneri bancari

  • Libra Bank – IBAN: RO26 BREL 0002 0010 1930 0100
  • Banca Transilvania – IBAN: RO36 BTRL 0050 1202 7258 36XX
  • Raiffeisen Bank – IBAN: RO59 RZBR 0000 0600 1276 2203
  • BCR - IBAN: RO25 RNCB 0825 0464 5896 0001
  • CEC BANK - IBAN: RO20 CECE B000 30RO N078 1546
  • Trezoreria Oradea - IBAN: RO91 TREZ 0765 069 XXX 000 743 (pentru institutii publice)

Click pe butonul "Recuperare parola". Se va deschide un formular, unde veți completa adresa de mail folosită pentru crearea contului My Distrigazvest. La adresa de mail specificată, veți primi un mail cu un link pentru resetarea parolei.

Date de contact

Sediul :Str. Anghel I. Saligny, Nr. 8 , Oradea

Telefoane:

  • Secretariat - 0259-406507
  • Tel verde : 0800 800 428
  • Dispecerat: 0259 – 406559 & 0760 – 678818

Fax: 0259-406508

Mail : online@distrigazvest.ro